Retour en Terugbetalingsbeleid
Belangrijke informatie
- U heeft 30 dagen vanaf de leveringsdatum om de goederen te retourneren.
- Na deze periode kunnen de goederen niet meer worden geretourneerd.
- Tot 14 dagen voor het verwerken van terugbetalingen.
- Geen herbevoorradingskosten.
- Retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant.
- Onze gebruiksvoorwaarden zijn beschikbaar HIER.
Retourproces
Wilt u het pakket om welke reden dan ook retourneren? Neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op via info@jellejoramode.nl om de retourprocedure te starten. Na deze periode kunnen de goederen niet meer worden geretourneerd. De goederen moeten in hun originele staat zijn, d.w.z. ongebruikt, onbeschadigd, met de labels intact en in de originele verpakking.
Zodra u contact met ons opneemt, zal ons klantenserviceteam u het retouradres en de instructies verstrekken. Er worden geen herbevoorradingskosten in rekening gebracht voor retourzendingen. We raden aan om een traceerbare verzendservice te gebruiken om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig aankomt, aangezien de klant verantwoordelijk blijft voor het pakket totdat het is ontvangen. Houd er ook rekening mee dat de retourverzendkosten voor rekening van de klant zijn.
Terugbetalingen
Zodra we uw pakket ontvangen, sturen we u een bevestigingsmail. De verwerking van de terugbetaling kan tot 14 dagen duren. Terugbetalingen worden uitgevoerd via de betaalmethode die bij de bestelling is gebruikt.
Annuleringen
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@jellejoramode.nl. Zorg ervoor dat u contact met ons opneemt voordat uw bestelling is verwerkt, zodat we op uw verzoek kunnen reageren.
Defecte/Beschadigde artikelen
Is uw pakket aangekomen, maar is er een probleem? Als u beschadigde of verkeerde artikelen heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@jellejoramode.nl. Vermeld foto's, uw bestelnummer en een beschrijving van het probleem. We doen ons best om dit snel op te lossen.
Omruilingen
Wij accepteren omruilingen. Als u een artikel wilt omruilen, neem dan gewoon contact met ons op via info@jellejoramode.nl en onze klantenservice zal u vertellen wat u moet doen.
Bedrijfsinformatie
Jelle Jora Mode wordt beheerd door ExclusiveTM, een bedrijf gevestigd in Nederland.
Bedrijfsadres:
De Nieuwe Erven 3,
Cuijk 5431NV
Klantenservice contact
Telefoonnummer: +31645073339
E-mail: info@jellejoramode.nl
Voorkeursmethode van contact: E-mail
Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 18:00